Taulukko 11. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden keskiarvot ja keskihajonnat sekä keskiarvojen vertailut kouluarvosanoissa
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko10-1024x240.png)
Taulukko 12. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden frekvenssit ja prosenttiosuudet sekä riippuvuustestit: lukitausta
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko11-1024x242.png)
Taulukko 13. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden frekvenssit ja prosenttiosuudet sekä riippuvuustestit: yksilöllinen oppimisen suunnitelma
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko12-1024x259.png)
Taulukko 14. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden frekvenssit ja prosenttiosuudet sekä riippuvuustestit: yläkoulussa saatu tuki
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/taulukko13-1024x267.png)
Taulukko 15. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden frekvenssit ja prosenttiosuudet sekä riippuvuustestit: luokat, joilla saanut tukea
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko14-1024x257.png)
Taulukko 16. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden keskiarvot ja keskihajonnat sekä keskiarvojen vertailut koetuissa vaikeuksissa
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko15-1024x199.png)
Taulukko 17. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden frekvenssit ja prosenttiosuudet sekä riippuvuustestit: koetut vaikeudet
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko16-1024x648.png)
Taulukko 18. Tyypillisten ja heikkojen lukijoiden frekvenssit ja prosenttiosuudet sekä riippuvuustestit: Lukemisen ja luetun ymmärtämisen strategiat
![](https://digilukiseula.nmi.fi/wp-content/uploads/2019/09/Taulukko17-1024x662.png)